Anasayfa / İdari Birimler / Yazı İşleri Birimi

İzmir Tınaztepe Üniversitesi Yazı İşleri Birimi, Rektörlük tarafından yapılan yazışmaların evrak sevk ve kontrolünü tek bir merkezden yürütmek amacıyla Genel Sekreterliğe bağlı olarak kurulmuştur.

Birimin sorumluluğunda, üniversitenin idari birimlerinden, kurum dışından ve kişisel dilekçelerden Rektörlük ve Genel Sekreterliğe gelen tüm yazıların, Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) üzerinden gelen-giden evrak akışlarının ve havalelerinin ilgili birimlere hızlı, sağlıklı ve zamanında iletilmesi sağlanmaktadır. Ayrıca, Üniversite ve Rektörlük bünyesinde oluşturulan kurulların toplantı kararlarının yazılması ve kararların ilgili birimlere dağıtımı da Yazı İşleri Birimi tarafından yapılmaktadır. Evraklar, kodlama sistemine göre dosyalanır ve arşivlenir.

Yazı İşleri Birimi, tüm iş ve işlemlerini yürütürken, yasal mevzuat ve teknolojiyi yakından takip ederek yazışma standartlarını oluşturmayı, kurumsal kimlik ve kültürün gelişmesine katkı sağlamayı, verimlilik ilkelerine uygun olarak işlemleri planlayıp yönlendirmeyi, koordine etmeyi ve denetlemeyi hedeflemektedir.