Amaç ve Hedefler

Amaç ve Hedefler

Amaç

Hedef

Performans

Amaç 1. Güncel, kanıta dayalı bilgi ve beceriye sahip fizyoterapi teknikerleri yetiştirmek.

1.1. Temel değerlendirme ve terapötik uygulamalarda yeterlilik kazandırmak.

P.G.1 Teorik ve laboratuvar sınavlarında başarılı öğrenci sayısı.

P.G.2 Kullanılan literatürün son 5 yıl verilerini içermesi.

1.2. Mesleki sorumluluk bilinci kazandırmak.

P.G.1 Staj geri bildirimlerinde olumlu oran (%).

P.G.2 Mezuniyet sonrası eğitimlere katılım oranı (%).

P.G.3 Klinik senaryolarda zamanında doğru uygulama oranı (%).

1.3. Etik değerlere bağlı profesyoneller yetiştirmek.

P.G.1 Etik modül başarı oranı (%).

P.G.2 Etik davranış geri bildirim oranı (%).

1.4. Kanıta dayalı hızlı ve doğru karar verme becerisi kazandırmak.

P.G.1 Klinik senaryoda doğru karar oranı (%).

P.G.2 Rehberlere uygun uygulama oranı (%).

P.G.3 Kritik hata sayısında azalma (%).

Amaç 2. Farklı alanlarda fonksiyonel sorunları değerlendirebilen ve bütüncül yaklaşımla çalışabilen teknikerler yetiştirmek.

2.1. Bütüncül rehabilitasyon yaklaşımı geliştirmek.

P.G.1 Eğitim/seminer katılım oranı (%).

P.G.2 Vaka analizlerinde başarı oranı (%).

P.G.3 Klinik geri bildirim oranı (%).

2.2. Modern sağlık teknolojilerini etkin kullanmak.

P.G.1 Teknolojik cihaz eğitimlerinde başarı oranı (%).

P.G.2 Dijital sistemleri kullanma becerisi puanı (%).

2.3. Profesyonel etik, iletişim ve güvenli uygulama becerilerini geliştirmek.

P.G.1 Etik eğitim katılım oranı (%).

P.G.2 Etik puan ortalaması.

2.4. Doğru ve hızlı klinik karar verme yetkinliği kazandırmak.

P.G.1 Doğru karar verme oranı (%).

P.G.2 Rehbere uygun müdahale oranı (%).

Amaç 3. Görev, yetki ve sorumluluklarını bilen; araştırma ve eğitim süreçlerinde aktif rol alabilen teknikerler yetiştirmek.

3.1. Görev ve sorumluluk bilincini geliştirmek.

P.G.1 Sınav başarı oranı (%).

P.G.2 Staj değerlendirme puanı ortalaması.

P.G.3 Görev bilinci geri bildirim oranı (%).

3.2. Eğitim ve araştırmalara katılımı artırmak.

P.G.1 Çalıştay/seminer katılım oranı (%).

P.G.2 Liderlik üstlenme oranı (%).

P.G.3 Mesleki gelişim eğitimi katılım oranı (%).

P.G.4 Kongre/sempozyum katılım sayısı.

Amaç 4. Mesleki iletişim, ekip çalışması, kariyer yönetimi, yabancı dil ve yaşam boyu öğrenme becerilerini geliştirmek.

4.1. Yazılı ve sözlü iletişim becerilerini geliştirmek.

P.G.1 Hazırlanan rapor/sunum oranı (%).

P.G.2 Sözlü etkinlik katılım sayısı.

4.2. Ekip çalışmasına uyumu artırmak.

P.G.1 Ekip projelerine katılım oranı (%).

P.G.2 Grup başarı puanı ortalaması.

4.3. Yaşam boyu öğrenme ve kariyer yönetimi becerisi kazandırmak.

P.G.1 Sertifika/meslek içi eğitim katılım oranı (%).

4.4. Yabancı dil kullanımını desteklemek.

P.G.1 Yabancı dilde makale/doküman okuma oranı (%).

4.5. Modern cihaz ve teknolojiye uyum becerisi kazandırmak.

P.G.1 Teknoloji eğitimi katılım oranı (%).

Amaç 5. İş sağlığı ve güvenliği, çevre bilinci, kalite süreçleri ve yasal mevzuat konularında yetkinlik kazandırmak.

5.1. İş sağlığı, güvenliği ve çevresel duyarlılık kazandırmak.

P.G.1 İSG eğitimi katılım oranı (%).

P.G.2 Çevre dostu uygulamalara katılım oranı (%).

P.G.3 Mevzuat eğitim katılım oranı (%).

5.2. Kalite süreçlerine uyum becerisi kazandırmak.

P.G.1 Kalite eğitimi katılım oranı (%).

P.G.2 Standartlara uygunluk oranı (%).

P.G.3 Sürekli iyileştirme faaliyet sayısı.

Amaç 6. Fizyoterapi alanındaki bilişim teknolojileri ve ekipmanlarını etkin kullanabilen teknikerler yetiştirmek.

6.1. Klinik bilişim sistemleri ve veri yönetimi becerisi kazandırmak.

P.G.1 Klinik sistemlere doğru veri giriş oranı (%).

P.G.2 Bilişim eğitimi katılım oranı (%).

6.2. Fizyoterapi cihaz ve ekipmanlarının doğru kullanımını öğretmek.

P.G.1 Cihazları doğru kullanma oranı (%).

P.G.2 Uygulamalı test başarı oranı (%).