Amaç ve Hedefler
Amaç | Hedef | Performans |
| Amaç 1. Güncel, kanıta dayalı bilgi ve beceriye sahip fizyoterapi teknikerleri yetiştirmek. | 1.1. Temel değerlendirme ve terapötik uygulamalarda yeterlilik kazandırmak. | P.G.1 Teorik ve laboratuvar sınavlarında başarılı öğrenci sayısı. |
P.G.2 Kullanılan literatürün son 5 yıl verilerini içermesi. | ||
| 1.2. Mesleki sorumluluk bilinci kazandırmak. | P.G.1 Staj geri bildirimlerinde olumlu oran (%). | |
P.G.2 Mezuniyet sonrası eğitimlere katılım oranı (%). | ||
P.G.3 Klinik senaryolarda zamanında doğru uygulama oranı (%). | ||
| 1.3. Etik değerlere bağlı profesyoneller yetiştirmek. | P.G.1 Etik modül başarı oranı (%). | |
P.G.2 Etik davranış geri bildirim oranı (%). | ||
| 1.4. Kanıta dayalı hızlı ve doğru karar verme becerisi kazandırmak. | P.G.1 Klinik senaryoda doğru karar oranı (%). | |
P.G.2 Rehberlere uygun uygulama oranı (%). | ||
P.G.3 Kritik hata sayısında azalma (%). | ||
| Amaç 2. Farklı alanlarda fonksiyonel sorunları değerlendirebilen ve bütüncül yaklaşımla çalışabilen teknikerler yetiştirmek. | 2.1. Bütüncül rehabilitasyon yaklaşımı geliştirmek. | P.G.1 Eğitim/seminer katılım oranı (%). |
P.G.2 Vaka analizlerinde başarı oranı (%). | ||
P.G.3 Klinik geri bildirim oranı (%). | ||
| 2.2. Modern sağlık teknolojilerini etkin kullanmak. | P.G.1 Teknolojik cihaz eğitimlerinde başarı oranı (%). | |
P.G.2 Dijital sistemleri kullanma becerisi puanı (%). | ||
| 2.3. Profesyonel etik, iletişim ve güvenli uygulama becerilerini geliştirmek. | P.G.1 Etik eğitim katılım oranı (%). | |
P.G.2 Etik puan ortalaması. | ||
| 2.4. Doğru ve hızlı klinik karar verme yetkinliği kazandırmak. | P.G.1 Doğru karar verme oranı (%). | |
P.G.2 Rehbere uygun müdahale oranı (%). | ||
| Amaç 3. Görev, yetki ve sorumluluklarını bilen; araştırma ve eğitim süreçlerinde aktif rol alabilen teknikerler yetiştirmek. | 3.1. Görev ve sorumluluk bilincini geliştirmek. | P.G.1 Sınav başarı oranı (%). |
P.G.2 Staj değerlendirme puanı ortalaması. | ||
P.G.3 Görev bilinci geri bildirim oranı (%). | ||
| 3.2. Eğitim ve araştırmalara katılımı artırmak. | P.G.1 Çalıştay/seminer katılım oranı (%). | |
P.G.2 Liderlik üstlenme oranı (%). | ||
P.G.3 Mesleki gelişim eğitimi katılım oranı (%). | ||
P.G.4 Kongre/sempozyum katılım sayısı. | ||
| Amaç 4. Mesleki iletişim, ekip çalışması, kariyer yönetimi, yabancı dil ve yaşam boyu öğrenme becerilerini geliştirmek. | 4.1. Yazılı ve sözlü iletişim becerilerini geliştirmek. | P.G.1 Hazırlanan rapor/sunum oranı (%). |
P.G.2 Sözlü etkinlik katılım sayısı. | ||
| 4.2. Ekip çalışmasına uyumu artırmak. | P.G.1 Ekip projelerine katılım oranı (%). | |
P.G.2 Grup başarı puanı ortalaması. | ||
| 4.3. Yaşam boyu öğrenme ve kariyer yönetimi becerisi kazandırmak. | P.G.1 Sertifika/meslek içi eğitim katılım oranı (%). | |
| 4.4. Yabancı dil kullanımını desteklemek. | P.G.1 Yabancı dilde makale/doküman okuma oranı (%). | |
| 4.5. Modern cihaz ve teknolojiye uyum becerisi kazandırmak. | P.G.1 Teknoloji eğitimi katılım oranı (%). | |
| Amaç 5. İş sağlığı ve güvenliği, çevre bilinci, kalite süreçleri ve yasal mevzuat konularında yetkinlik kazandırmak. | 5.1. İş sağlığı, güvenliği ve çevresel duyarlılık kazandırmak. | P.G.1 İSG eğitimi katılım oranı (%). |
P.G.2 Çevre dostu uygulamalara katılım oranı (%). | ||
P.G.3 Mevzuat eğitim katılım oranı (%). | ||
| 5.2. Kalite süreçlerine uyum becerisi kazandırmak. | P.G.1 Kalite eğitimi katılım oranı (%). | |
P.G.2 Standartlara uygunluk oranı (%). | ||
P.G.3 Sürekli iyileştirme faaliyet sayısı. | ||
| Amaç 6. Fizyoterapi alanındaki bilişim teknolojileri ve ekipmanlarını etkin kullanabilen teknikerler yetiştirmek. | 6.1. Klinik bilişim sistemleri ve veri yönetimi becerisi kazandırmak. | P.G.1 Klinik sistemlere doğru veri giriş oranı (%). |
P.G.2 Bilişim eğitimi katılım oranı (%). | ||
| 6.2. Fizyoterapi cihaz ve ekipmanlarının doğru kullanımını öğretmek. | P.G.1 Cihazları doğru kullanma oranı (%). | |
P.G.2 Uygulamalı test başarı oranı (%). |